Vystantis informacinėms technologijoms (IT), mokymosi procese svarbią vietą užėmė elektroninės mokymosi medžiagos (EMM) rengimas. Tokia medžiaga, tinkamai parengus neretai vadinama elektroniniais mokymosi kursais (EMK), yra vienas svarbiausių elementų nuotolinėse studijose. EMM rengti ir teikti pasitelktos įvairios technologijos ir priemonės (pvz., MS Office dokumentai, CD laikmenos, internetas). Kadangi internetas gerai tinka keistis informacija visame pasaulyje, interneto svetainės tapo labiausiai paplitusiu būdų EMM teikti. Sukurta daug įvairių virtualių mokymosi aplinkų (pvz., Luvit, WebCT, Learning Space, Black Board) nuotolinėms studijoms internete organizuoti.
Informacija, tuo pačiu ir EMM, interneto svetainėse turėtų būti aprašoma HTML (angl., Hyper Text Markup Language) kalba kaip tinkamiausia kalba platinti informaciją internete. Tačiau, jau plačiai naudojamos virtualios mokymosi aplinkos, skirtos EMM teikti ir nuotolinėms studijoms organizuoti, nėra pritaikytos EMK (vieninga mokymosi medžiagos ir ją apibūdinančios informacijos visuma) rengti arba yra pakankamai sudėtingos mažai IT žinių turintiems vartotojams. Todėl, dėstytojas ar mokytojas privalo turėti gerus kompiuterinius įgūdžius EMK rengti ir interneto puslapiams kurti. Be to, HTML kalba yra skirta informacijai atvaizduoti, bet ne struktūriškai aprašyti, todėl negalima EMM apibrėžti taip, kad ją būtų patogu pakartotinai naudoti skirtingose virtualiose mokymosi aplinkose, ateityje nesusidurti su medžiagos suderinamumo ir atnaujinimo problemomis.
Siekiant sušvelninti susidariusią padėtį ir spręsti EMK rengimo bei suderinamumo problemas, pradėti vykdyti, realizuoti ir tvirtinti įvairūs projektai bei standartai skirti EMK aprašyti (pvz., IMS, SCORM, CourseML, EML, LMML, LOM). Panašus projektas 2001 m. inicijuotas ir Lietuvoje. Sukurtus EMK ateityje teks pritaikyti arba transformuoti į naujus formatus, atitinkančius naujausius, pasauliniu mastu pripažintus, standartus. Tai atlikti bus lengviau ir reikės kur kas mažiau sąnaudų, jei EMK kurti bus naudojamos programinės priemonės, EMM aprašančios formaliai, specialiai medžiagos struktūrai, o ne atvaizdavimui, aprašyti skirtomis technologijomis. Viena tokių programinių priemonių turėtų tapti ir CDK (angl., Course Development Kit) įrankis, skirtas elektroniniams mokymosi kursams kurti.